.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح تنفس جنگل در ۷ طرح جنگلداری غرب مازندران
معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر گفت:طرح تنفس جنگل در ۷ طرح جنلگداری حوزه اداره کل منابع طبیعی غرب مازندران اجرا می شود.

به گزارش شمال نیوز، رحمت علیزاده جیرکل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با اجرای طرح تنفس جنگل، تا پایان سالجاری هفت طرح جنگلداری حوزه این اداره کل، طرح تنفس جنگل در آن به مرحله اجرا گذاشته می شود، اظهار کرد: طرح های جنگلداری تیرم رود و چالکرود، لیره سر، لساکوتی، کلاردشت و رودبارک، سری سه کجور و سرچشمه چالوس از جمله این طرح ها هستند. 

وی افزود: با اتمام قرارداد مجری طرح جنگلداری سرچشمه، این طرح جنگلداری تا انعقاد قرارداد جدید حفاظتی، تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان چالوس شد. 

علیزاده تصریح کرد: این نخستین طرح جنگلداری حوزه این اداره کل است که در اجرای طرح تنفس جنگل در فاز حفاظتی قرار می گیرد. 

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر گفت: با اتمام قرارداد مجری در این طرح جنگلداری، امور حفاظتی این طرح پس از انعقاد قرارداد جدید حفاظتی اجرایی می شود. 

علیزاده خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه مجلس و دستور وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر تنفس جنگل، دیگر هیچ بهره برداری در این طرح جنگلداری صورت نمی گیرد. 

وی بیان کرد: طرح جنگلداری سرچشمه چالوس چهار هزارو 300 هکتار مساحت دارد. 

این مسئول تصریح کرد: به غیر از بهره برداری سایر فعالیت های این طرح شامل احیا و جنگلکاری، مرمت و حصار کشی، جاده سازی و غیره صورت می پذیرد. 

به گزارش ایسنا، طرح جنگلداری سرچشمه چالوس از سال 75 طی دو دوره 10 ساله به مجری طرح جنگلداری واگذار شده بود . 

همچنین به منظور کنترل حفاظت و افزایش ضریب حفاظتی در این طرح تعداد سه دستگاه دوربین کنترلی در ورودی و خروجی این طرح  نصب شد. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.